this post was submitted on 18 Mar 2024
1 points (100.0% liked)
/r/Denmark
153 readers
1 users here now
GÅ TIL FEDDIT.DK
Kommentarerne du skriver her sendes ikke tilbage til Reddit.
founded 2 years ago
MODERATORS
you are viewing a single comment's thread
view the rest of the comments
view the rest of the comments
rasm3000 at 2024-03-18 08:26:23+00:00 ID:
kvef7qe
Hvordan kan Dancenter tro at de kan overleve med den slags kundeservice. Deres svar på negative anmeldelser på TrustPilot er jo nok til at forstå at man skal holde sig meget langt væk fra firmaet.
Et par eksempler:
og
Det er helt tydeligt at de har udenlandske kundeservicemedarbejdere der bruger chatGPT til at komme med svar. Så kan man jo levende forestille sig hvordan resten af deres klagebehandling er.
Orcasubmarine at 2024-03-18 08:39:05+00:00 ID:
kveg581
Det kan de sagtens, fordi den pågældende kundegruppe er hovedsaligt de ældre generationer, som er computer analfabeter, så de kan ikke genkende nogen af de træk.
Det hjælper jo så heller ikke at kundeservice generelt er blevet en by i rusland i alle brancher, så de satser nok på at man kollektivt acceptere det, særligt da vi danskere jo os er ekstremt nærige og ikke rigtiv vil betale det som det koster.
flatulala at 2024-03-18 13:14:34+00:00 ID:
kvf79gt
Det er mit indtryk fra sommerhusområder, at børnefamilier er en markant større kundegruppe end ældre.
InfinityTuna at 2024-03-18 12:01:36+00:00 ID:
kvey6fs
De har flyttet stort set hele deres firma til Indien, så det ville slet ikke overraske mig, hvis det var tilfældet. Det, eller så bruger de templates/en oversættelsessoftware til, at oversætte alt direkte. Det forklarer i hvert fald hvor kunstigt og formelt deres svar lyder.